آموزشگاه هنرهای نمایشی

کومه هنر در کنار شما تا ترک %100

ترک سیگار با لذت و بدون دارو

دارای شماره ثبت 425

تلفیق هنر و روانشناسی و علوم ذهنی برای اولین بار در دنیا

حذف افکار مزاحم

یادگیری مهارت تاثیر گذاری بر روی دیگران

حذف وسواس فکری عملی

درباره ما


رزومه اعضا و اساتید موسسه :

استاد مشاور و راهنما:

  • دکتر احمد الستی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)
  • استاد محمد حسین تمجیدی ( مدیر پژوهش، معاونت فرهنگی و آموزش)
  • دکتر محمد حسین فرج ( مدیر کل دفتر توسعه فناوری های سینمایی و سمعی و بصری)
  • استاد محسن قصابیان ( بازیگر، مجری،کارگردان سینما و تئاتر)

اعضا موسسه:

کارشناس پریسا ذاکری:

(مدیر مسئول موسسه، کارشناس هنر درمان، فیلمساز ،مدرس، کارگردان و نویسندگی تئاتر) نویسنده دو کتاب: کتاب گریم و تاثیر گریم بر شخصیتهای بازی؛ کتاب تاریخ نمایش.

نویسنده مقالات تاثیر و کاربرد هنر در درمان، عضوء انجمن سینمای جوان. فیلمساز اجتماعی و به تصویر کشیدن آسیبهای اجتماعی و راهکارهای آن. مستند ساز اجتماعی و…

دکتر علی حیدریان( رئیس موسس، مدرس، سایکولوژیک) مدیر موسس آوای تهران مدرس فن بیان گویندگی دوبلاژ و بازیگری
تهیه کننده و کارگردان و نویسنده فیلمهای بلند دلهره و کارگردان و نویسنده فیلم بلند هووی عزیز برنده 5 جایزه برتر از اولین دوره جشنواره مشکات – درمان بیش از 500 نفر معتاد به سیگار در موسسه آوای زندگی قدیم محقق و پژوهشگر در هنر درمانی بنیان گذار سایکولوژی در درمان وسواس فکری عملی بازیگری و کارگردانی نمایشهای افعی طلایی .. معرکه .. نویسنده نمایشنامه قمار گویندگی رادیو نمایش مدیر و مدرس گویندگی و فن بیان و بازیگری در آموزشگاه فروغ هنر – کوکب فیلم – خانه فرهنگ هفت چنار و نویسنده مقالات آسیبهای اجتماعی و راهکارهای عملی توسط هنر و قدرت بیان در ارتباط موثر و مستند ساز اجتماعی و…..

اعضا به همراه اساتید مشاور طی چند سال گذشته که بر معقوله هنردرمانی تحقیق و پژوهش داشتند توانستند با علم هنر از زاویه کاتارسیسم و تاثیر بر مخاطبان دست به اتفاقات بزرگی بزنند آنها موفق شدند با این روش وسواس فکری عملی و افکار مزاحم را ازبین ببرند و مراجعان خود را به حال خوب و حس خوب دعوت کنند و حتی به آنها کمک کنند که عادات بد خود را مثل سیگار کشیدن ترک کنند و…

کار مهم این موسسه این است که توسط مهارت ارتباط کلامی و غیر کلامی بتوانند دنیای زیبایی برای خود و دیگران خلق کنند و خالق آنچه می خواهند باشند.

جلسه فرهنگ و هنر در اداره ارشاد با حضور اعضای موسسه و همکاری فرهنگی و رئیس فرهنگ و ارشاد اصفهان

2
4
5
6
7
1

ما همواره در کنار تمام عزیزان هستیم تا آسان و با لذت سیگار را ترک نمایند.

مقالات این حوزه